SELAMAT DATANG DAN TERIMA KASIH DARI GALI LUBANG

Friday 12 August 2011

Tutorial : Buat Duit Internet



Ia adalah salah satu bentuk penyampaian demokrasi maklumat yang kita boleh berkongsi untuk manfaat semua. Tujuan ianya ditulis untuk meng’ebook’kan isi kandungan yang penting dalam bahasa Melayu iaitu berkisar mengenai cara buat duit yang terbukti telah berjaya dan banyak orang ambil faedah dari peluang di internet. Tiada unsur-unsur scam investment atau skim cepat kaya dalam ebook ini, jika anda inginkan  ebook skim cepat kaya maka eloklah anda berhenti membaca tulisan ini dan boleh mencari bahan yang lain. Untuk makluman, skim cepat kaya melalui pelaburan internet menempa sejarah di Malaysia di mana berjuta-juta ringgit telah dihanguskan di luar negara. Semua laman web berkisar pelaburan internet yang tidak mendapat kelulusan SC(suruhanjaya sekuriti) telah ditutup secara berperingkat. Ini satu perkembangan positif dan agak luar biasa memandangkan kerajaan terpaksa buat apa saja bagi melindungi pasaran modal dalam negara. 





Semua orang mempunyai ciri-ciri unik masing-masing. Apa yang penting dalam apa jua bisnes sekalipun anda perlu ‘mengenali’ diri sendiri. Di mana keistimewaan anda, di mana minat dan hobi anda, apa yang anda suka, apa yang anda nak tahu dan adakah sanggup untuk buat apa saja untuk bisnes ini. Selagi anda praktikkan kaedah SWOT Analysis sepertimana yang saya posting dalam web RahsiaEbiz sure akan lebih memudahkan membuat pilihan niche yang menguntungkan. Kaedah ini merupakan strategic planning tools yang diamalkan oleh multi-national company seperti Microsoft, Dell, Apple dan sebagainya. Adalah amat praktikal kita gunakannya untuk memilih niche yang strategik dan serasi dengan keupayaan diri kita.

Jangan lupa sebarkan ebook ini kepada orang lain, anda boleh jual dan edarkan kepada sesiapa sahaja yang anda suka. Membaca sambil buat duit dengan Internet !


p/s : Untuk muat turun e-book lengkap dengan percuma atau free download, sila klik link ini http://www.ziddu.com/download/16019315/buat-duit-cari-duit-dengan-internet.zip.html 

No comments:

Post a Comment